„Media Sport” szkolenia medialne dla sportowców

Napisane Przez on Wrz 21, 2015 |


Adresaci szkolenia: Sportowcy, szkoły z kierunkiem marketing sportowy, menadżerowie sportowców, studenci AWF

  • Wprowadzenie do pojęć i zasad świata mediów, czyli medialny alfabet;
  • Analiza mapy mediów;
  • Notatka prasowa. Cele. Techniki. Przykłady. Case study: źle napisane notatki prasowe
  • Wywiad, setka, komentarz, komentarz ekspercki. Jak ich udzielać? Cel nasz a dziennikarza. Sztuka medialnej syntezy. Jak opowiadać o swoich projektach w mediach;
  • Techniki wyraźnego i wyrazistego mówienia; warsztaty;
  • Warsztaty z udziałem dziennikarza radiowego. Praca z mikrofonem i indywidualna praca z dziennikarzem. Wywiady symulacyjne;
  • Warsztat z sytuacji „kryzysowej”. Jak opanować emocje? Gra medialna: Jak walczyć o siebie w mediach? Sztuka „sprzedawania” siebie, kiedy nikt nas nie chce kupić;
  • Co to jest autoprezentacja? Autoprezentacja a manipulacja? Prezentacja siebie a projektu. Mowa ciała „techniki autoprezentacji. Konsultacja ze stylistą;
  • „Ja” w telewizji. Co zrobić aby polubiła nas kamera? Jak uniknąć „efektu golonki”? Spójność komunikatu – treść, kontekst, image;
  • Praca z kamerą, nagrania próbne wywiady symulacyjny;
  • Wystąpienia publiczne podczas konferencji prasowej. Informacja, wizerunek, ekspozycja;
  • Wizyta w rozgłośni radiowej;
  • Wizyta w stacji telewizyjnej.