Artysta na rynku kultury, w świecie mediów i biznesu

Napisane Przez on Wrz 21, 2015 |


Adresaci szkolenia: Artyści, szkoły artystyczne

  • Wprowadzenie do pojęć i zasad świata mediów; analiza mapy mediów;
  • Pisanie notatek prasowych. Case study: źle napisane notatki. Pisanie notatek prasowych;
  • Wywiad, setka, komentarz, komentarz ekspercki. Jak ich udzielać?
  • Cele artysty, cele dziennikarz. Sztuka medialnej syntezy. Jak opowiadać o swoich projektach w mediach;
  • Techniki wyraźnego i wyrazistego mówienia; warsztaty;
  • Warsztaty z udziałem dziennikarza radiowego. Praca z mikrofonem i indywidualna praca z dziennikarzem. Wywiady symulacyjne;
  • Warsztat z sytuacji „kryzysowej”. Jak opanować emocje? Gra medialna: Jak walczyć o siebie w mediach? Sztuka „sprzedawania” siebie, kiedy nikt nas nie chce kupić;
  • Co to jest autoprezentacja? Autoprezentacja a manipulacja? Prezentacja siebie a twórczość. Mowa ciała. Techniki autoprezentacji;
  • Projektant w telewizji. Co zrobić aby polubiła nas kamera? Jak uniknąć „efektu golonki”? Spójność komunikatu – treść, kontekst, image;
  • Interaktywny warsztat w telewizji. Praca z kamerą, nagrania próbne, wywiady symulacyjne.