Koncepcje i strategie promocji

Napisane Przez on Paź 17, 2014 |


KLIENT: FILARUM.PL

DZIAŁANIA: Marketingowe i wizerunkowe wprowadzenie marki na rynek. Opracowanie koncepcji komunikacji marki oraz koncepcji kampanii promocyjnej (BIG IDEA). Przygotowanie 16 koncepcji kreatywnych wraz z hasłami promocyjnymi i scenariuszami spotów. Kampania telewizyjna.

KREACJA: FILARUM – MAMY PROBLEM

 

KLIENT: POLSKIE LINIE LOTNICZE „LOT”

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji kreatywnych dla PLL LOT promocji wydarzenia „LOT Marzeń” z okazji 85-lecia linii. Koncepcje kreatywne, hasła promocyjne, scenariusze spotów.

PRZYKŁADOWA KREACJA: „ŻYJ Z POLOTEM” wyjątkowy lot dla wyjątkowych ludzi, ludzi z polotem.  

 

KLIENT: PKP ENERGETYKA S.A.

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji promocyjno-wizerunkowej linii materiałów promocyjnych B2B.

 

KLIENT: PKP INTERCITY

DZIAŁANIA: Koncepcja kampanii promocyjnej oferty PKP Intercity dla młodego biznesu – zmieniającej wizerunek firmy na atrakcyjną biznesowo, przy współpracy z Fundacją AIP.

 

KLIENT: MSS MEDIA STRATEGY SYNDICATE

PRODUKT: Cykl filmów dla TVP „Polacy na świecie”

DZIAŁANIA: Stworzenie i opis projektu drugiej serii cyklu „Polacy na świecie” pod tytułem „Słynni polscy sportowcy na świecie”. Stworzenie koncepcji nowoczesnej realizacji serii.

Audyt projektu. Opis projektu, sformułowanie idei i wizji programu, ukazanie potencjału, zdefiniowanie i opis celów projektu, określenie grupy docelowej, zdefiniowanie potrzeby społecznej na którą projekt odpowiada oraz prezentacja projektu jako sposobu na jej zaspokojenie. Opracowanie koncepcji ogólnopolskiej kampanii promocyjnej.

 

KLIENT: SALVEO POLSKA  

PRODUKT: ISLA – pastylki na gardło  

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji komunikacji marki zmieniającej wizerunek  pastylek  na gardło „ISLA” i wyróżniających markę na rynku. Przygotowanie 18 koncepcji kreatywnych wraz z hasłami promocyjnymi  i scenariuszami  spotów reklamowych.

 

KLIENT: ASUS  

PRODUKT: Laptopy i tablety marki ASUS dla biznesu

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dla firmy ASUS, skierowanej do młodych przedsiębiorców Stworzyliśmy unikalny pakiet działań i akcji promocyjnych angażujących młodych przedsiębiorców. ASUS STAR UP „INSPIRACJE”  to 3-dniowe wydarzenie skupiające w jednym miejscu najnowocześniejsze firmy-start up’y z całej Polski. Tworząc okazję do promowania produktów i powstania innowacyjnych projektów dla ASUS.

-ASUS START UP ADVENTURE to połączenie wyzwania, przygody i innowacji – taki wizerunek prezentuje młodemu biznesowi ASUS, organizując wyjazd inspirujący dla start up’ów, który łączy sport (wyzwanie) z nowoczesnymi technologiami (konkursy) a także rozrywkę zespołową w przyjemnej atmosferze.

– JESTEM ASUS NA PUNKCIE BIZNESU to trzy konwencje konkursowe: JA-INNOWATOR- konkurs na najlepszy filmik promocyjny, nakręcony podczas wyjazdu organizowanego przez ASUS, wykonany przy użyciu tabletów wspomnianej marki.

– ASUS MULTIMEDIALNE PODCHODY- przyjemna forma rywalizacji w przestrzeni, zaaranżowana przy użyciu produktów ASUS.

 

KLIENT: PKP INTERCITY

PRODUKT: Oferta dla klienta biznesowego

DZIAŁANIA: Opracowanie Koncepcji kampanii promocyjnej dla młodych przedsiębiorców zmieniającej wizerunek firmy na atrakcyjną biznesowo, w oparciu o ogólnopolską sieć START’ UP. Kampania realizowana wieloetapowo i na dwóch płaszczyznach: stacjonarnej i mobilnej. Stacjonarna opiera się o pięć największych miast Polski: Kraków, Warszawę, Poznań, Wrocław i Gdańsk. Mobilna koncepcja została umiejscowiona w pociągach PKP INTERCITY, na trasach łączących wyżej wymienione miasta. Każda stacja to kolejny etap akcji.

 

KLIENT: NEXTBIKE  

PRODUKT: rowery miejskie

DZIAŁANIA: Koncepcja biznesowo-promocyjna użytkowania rowerów miejskich w      kontekście korporacyjnego CSR. Promowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników    biurowych poprzez dojazd do miejsca pracy na rowerach miejskich.

KONCEPCJA: CSR ACTIVE BIKE, „MAM JAZDĘ NA SWOJĄ PRACĘ”

 

KLIENT: SALVEO POLSKA

PRODUKT: PROSPAN – syrop na kaszel

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji komunikacji marki oraz kampanii promocyjnej. Przygotowanie 12 koncepcji kreatywnych wraz z hasłami promocyjnymi i scenariuszami spotów. Zaplanowanie kampanii promocyjnej, planowanie mediów i dobór niestandardowych kanałów komunikacji do kampanii.

 

KLIENT: LABOLATORIUM STEM CELLS SPIN

PRODUKT: BIODERMOKOSMETYKI REVITACELL

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji komunikacji polskiej marki na skalę międzynarodową. Przygotowanie 6 koncepcji kreatywnych wraz z hasłami promocyjnymi i scenariuszami spotów.  Zaplanowanie kampanii promocyjnej, planowanie mediów i dobór niestandardowych kanałów komunikacji do kampanii.

PRZYKŁADOWA KREACJA: REVITACELL – PIĘKNO BEZ GRANIC Różne kobiety, różny wiek, różne kraje – jedna odpowiedź: Revitacell. Międzynarodowa kampania promocyjna przedstawiająca produkt krajowy, polską innowację, stworzoną na miarę światowego sukcesu. Promocja kosmetyków skutecznie zaspakajających potrzeby konsumentek z każdego zakątka świata. Stworzenie interaktywnego systemu międzynarodowych blogów, opierających się na relacjach konsumentek. Kobiety różnych narodowości testują produkt oraz wypowiadają się o nim pozytywnie testując i potwierdzając skuteczność. Relacje ze wszystkich blogów udostępniane są spójnie w różnych językach na stronie głównej Revitacell.

 

KLIENT: WAG-POL ŁĘCZYCA  

PRODUKT: wagi przemysłowe

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji komunikacji marki oraz kampanii promocyjnej w  oparciu o sponsoring serwisów informacyjnych I hasło „informacje na wagę złota”.

 

KLIENT: KORA JACKOWSKA  

PRODUKT: reedycja płyty „ping-pong, Małe Wolności”  

DZIAŁANIA: Koncepcja kampanii wizerunkowej artystki. Opracowanie kampanii społecznej z Korą w roli głównej, celem zmiany niekorzystnego wizerunku artystki w mediach. Koncepcja promocji najnowszej płyty. Planowanie mediów i dobór niestandardowych kanałów komunikacji do kampanii.

PRZYKŁADOWA KREACJA: „Zalegalizuj wolność”   to kampania mająca na celu dotarcie do młodych ludzi i propagowanie wśród nich idei tolerancji, wolności wyboru, ale też odpowiedzialności za te wybory, wzbudzająca dyskusję publiczną, angażująca media i społeczeństwo. Kora –  ikona popkultury, wielka artystka, niekwestionowany autorytet dla młodych ludzi, osoba wypowiadająca swoje poglądy w sposób odważny, bezpośredni, ale zawsze inteligentny, jako personifikacja wszystkich idei kampanii. Czteroetapowa kampania:
1. Ogólnopolskie odsłonięcia billboardów z hasłami kampanii stylizowanymi na graffiti i ikonicznym, popkulturowym wizerunkiem Kory stylizowanym na zdjęcie Jona Lennona.
2. Otwarcie strony www.zalegalizujwolnosc.pl
3Poparcie akcji przez autorytety społeczne i osoby publiczne.

4.Akcja rewitalizacji murów szkół w Polsce – Graffiti wolności.

PRZYKŁADOWE HASŁA KAMPANII: 

–  ZALEGALIZUJ WOLNOŚĆ
– MAŁE WOLNOŚCI -DUŻE MNIEJSZOŚCI
– W POZYTYWNYM SEXIE
– NIE JARAM – TO MYŚLENIE JARA MNIE