Kampanie reklamowe i PR

Napisane Przez on Paź 17, 2014 |


KLIENT: POLARIS POLSKA i POLARIS EMEA

PRODUKT: Grand Opening – Uroczyste otwarcie fabryki kładów – największej inwestycji gospodarczej USA w Polsce.

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji Public Affairs, doradztwoz zakresu Public Relations Business to Governement (B2G). Przeprowadzenie kampanii Public Relations skierowanej do administracji rządowej. Prezentacja Firmy, potencjału oraz korzyści z wzajemnej współpracy oraz ew. zakresu zaangażowania przedstawicieli administracji rządowej w Uroczyste Otwarcie, koordynacja rozmów, obiegu dokumentów, weryfikacja dyspozycyjności, organizacja spotkań. Doradztwo w zakresie PR i organizacji spotkań VIP. Bieżące doradztwo w zakresie protokołu dyplomatycznego i administracyjnego.

 

KLIENT: PARKER 

PRODUKT: limitowana kolekcja piór i długopisów z okazji 125-lecia marki.

DZIAŁANIA: Realizacja świątecznej kampanii promocyjnej, planowanie i zakup mediów. Kampania reklamowa w głównych tytułach prasowych.

 

KLIENT: SALVEO POLSKA

PRODUKT: ISLA – pastylki na gardło

DZIAŁANIA: Opracowanie koncepcji komunikacji marki zmieniającej wizerunek pastylek na gardło ISLA i wyróżniających markę na rynku.

Przygotowanie 18 koncepcji kreatywnych wraz z hasłami promocyjnymi i scenariuszami spotów reklamowych m.in. stworzenie fikcyjnego urządzenia „CHRYPOPOSKRAMIACZA”, działającego na pastylki ISLA, który poskramia „wrogów gardła”. Zaplanowanie kampanii promocyjnej, planowanie mediów i dobór niestandardowych kanałów komunikacji do kampanii.

 

KLIENT: SALVEO POLSKA

PRODUKT: PROSPAN – lek na kaszel

DZIAŁANIA: Zaplanowanie kampanii promocyjnej, planowanie mediów i dobór niestandardowych kanałów komunikacji do kampanii.

 

KLIENT: UNIPHARM Sp. z o.o. 

PRODUKT: suplement diety VITRUM® D3

DZIAŁANIA: Kampania reklamowa i PR w głównych tytułach ogólnopolskiej prasy.

Opracowanie koncepcji komunikacji marki, wprowadzającej produkt na rynek.

Zaplanowanie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej, reklamowej, PR, planowanie mediów, produkcja reklam i dobór niestandardowych kanałów komunikacji do kampanii.

 

KLIENT: BRITAX

PRODUKT: kampania społeczna Britax

DZIAŁANIA: Koncepcja kampanii reklamowej dla niemieckiej firmy Britax. Przygotowanie scenariuszy 9 spotów reklamowych.